BIJNA ZOVER!!! - Reisverslag uit Waskemeer, Nederland van Claudia Drost - WaarBenJij.nu BIJNA ZOVER!!! - Reisverslag uit Waskemeer, Nederland van Claudia Drost - WaarBenJij.nu

BIJNA ZOVER!!!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

13 Januari 2014 | Nederland, Waskemeer

Aloaaa

12 minuten geleden is het aftellen op 2 handen begonnen voor mijn reis naar Azië !!
Nog 10 dagen voordat ik, samen met mijn lieve reis-buddy Lisse in het vliegtuig stap naar Bangkok – Thailand of all places, Via Jordanië.

Veel mensen vroegen of ik af en toe ook een reisverslag ging schrijven, wat mij wel handig leek op deze site!! :D ik hoop dat ik me hier ook aan hou hihi.

Ons plan is om 2 maand lang rond te reizen in de landen Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.. maar You never know..
Als levensmotto wil ik toch 'Go with the flow' wel een béétje nastreven wanneer we beland zijn aan de andere kant van onze mooie wereld.. dus wie weet veranderen de plannen nog .

De laatste weken heb ik toch wel voornamelijk gevuld met uren lang achter de computer andere reis blogs lezen, bezienswaardigheden opzoeken, filmpjes kijken op Youtube, reis route's uit stippelen en oude boeken van de kringloop over Azië door spitten.
Ook waren de laatste maandjes in NL gevuld met reis-info avondjes bezoeken, vaccinaties halen bij het GGZ, ambassades met onverstaanbare kleine Vietnamezen op sporen in Den Haag, noodles eten en dromen over onze toekomstige droom reis met Liss & natuurlijk veel inkopen doen die ik allemaal kwijt moet in mijn mini kikker-groene backpack waaruit ik 2 maand moet gaan leven.

Ik hoop dat deze reis net zo geweldig, inspirerend, rust gevend, en fan-tas-tisch gaat worden als in mijn visioen !!!

Peace out & tot in mn volgende verslagje, hópelijk eentje uit een hosteltje (helaas waarschijnlijk wel gevuld met kakkerlakken :O:S) midden op Koh san road in Bangkok waarin ik schrijf dat alles thank god goed is gegaan..!! :D:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

al mijn toekomstige reis belevenissen, avonturen en verbazingwekkende momenten in 1 op deze reis blog.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 756
Totaal aantal bezoekers 6398

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 24 Maart 2014

Backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: