Eerste verslagje uit Azie!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Claudia Drost - WaarBenJij.nu Eerste verslagje uit Azie!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Claudia Drost - WaarBenJij.nu

Eerste verslagje uit Azie!!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

07 Februari 2014 | Laos, Luang Prabang

hallo allemaal!

ik heb al zooo vaak een verslagje willen schrijven maar via mijn mobiel deed het het neit goed. nu zit ik in een internet cafe in Luang prabang ; laos.
Het internet is enorm sloom en het toetsenbord komt uit het jaar 1912 ofzo dus mijn excusses voor af en toe eens een foutje!

even een kleine update van alles wat we tot nu toe hebben gedaan...
en dat is nogal wat.. haha

- ten eerste hebben wij inplaats van ergens op een mini stoeltje in het vliegtuig, gezeten in de cockpit samen met de piloten. Ze vroegen als we er bij wouden komen zitten, waar wij natuurlijk geen nee tegen konden zeggen haha. Dus de opstijging, landing, alles hebben wij mogen bewonderen vanuit de cockpit!! beste start van onze reis!!!!

- aircondition is mijn nieuwe beste vriend haha.

- alles adembenemend is, en ik het niet kan beschrijven! ik zou graag hier in deze blog willen schrijven wat ik zie en wat het met me doet, maar dat is bijna onmogelijk... het is adembenemend mooi en fantastisch!

We hebben Thailand in ongeveer 11 dagen gedaan.
we zijn begonnen in Bangkok waar we teveel om op te noemen hebben gedaan.. tuk tuk ritjes waarvan ik dacht dat ik zou overlijden, gefeest op koh san road, china town bezocht, een dag door gemaakt in het boedha park in Ayuthaya... geweldig!!! we hebben thaise massage's gehad, we zijn naar de dierentuin geweest en hebben daar een slang vast gehouden, en nog veeeeel meer.
toen namen we de night train van bangkok naar Chiang mai in het noorden, waar we 2 jongens uit engeland ontmoeten waar we nu nog steeds mee samen reizen. De night train was geweldig.. allemaal dronken chinezen die maar shotjes namen van hun whisky.
Aan gekomen in chiang mai waar we ongeveer 4 dagen zijn gebleven hebben we olifanten bereden, bamboo rafting gedaan, scooter gereden midden door de stad en de hoogste berg van chiang mai op. Natuurlijk ben ik 2 keer onderuit gegaan met mn scootertje en loop ik vanaf toen al een hele tijd rond met een blauw been en allemaal krassen. We hebben een waterfal bezocht en een jungle tocht gemaakt!

Toen zijn we van Chiang mai gegaan naar Chiang Rai waar we hebben overnacht en toen door naar Chiang Khong hier namen we de bekende slowboat naar LAOS!! waar we nu 3 dagen zijn!!! de slow boat was geweldig. varen door de mekong en genieten van het uitzicht... grandioos!!! veel leuke mensen ontmoet (ook heel veel nederlanders.. die we overal weer tegenkomen haha).
Laos is nu al geweldig! we zitten in Luang prabang en zijn gister naar de bekendste waterfal hier geweest, wat super vet was. vandaag hebben we een relax dagje en gaan we straks lekker fietsen door luang prabang.
elke avond eten we echt heeeeeeeeeeeerlijk en overal waar je kijkt zie je glimlachen! azie is geweldig!!!

morgen middag gaan we door naar Vang Vieng!

Dit was het wel ongeveer, sorry voor het saaie standaart verslagje. op mn volgende zou ik meer mn best doen.
ik ga nu terug naar mn hosteltje (waar ik met 10 mensen op 1 kamer slaap) om daar wat reis genootjes uit te zwaaien en dan gaan we fietsen huren!

Een heeeeelllle dikke kus uit laos en see you all in 6 weeks!
deze eerste 2 weken zijn om ge vlooooogen!!!!!

peace out!! xx

  • 07 Februari 2014 - 11:28

    Anneke:

    Hee Claudia!!!

    Wat fantastisch om je zo te kunnen volgen! !! Dat je t allemaal nog weet met zoveel dingen die je al hebt gedaan. Ik wens je maar weer eens heel veel plezier met de rest van jullie trip en ik kijk nu al uit naar het volgende verslag! ! Doe voorzichtig en geniet volop. Dan doe ik dat hier een beetje mee. ...;-). Dikke tut van iedereen een tot de volgende keer! !! HAVE FUN!!!

    XXX Anneke.

  • 07 Februari 2014 - 21:12

    Ria Haarsma:

    Goeie Famkes...mooi verhaal claudia,,wat beleven jullie veel,prachtig en mooi dat het alllemaal goed gaat.heel veel plezier nog..app je wel weer,dit werkt niet zo goed..het beeld is soms weg.dikke tuut,,xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

al mijn toekomstige reis belevenissen, avonturen en verbazingwekkende momenten in 1 op deze reis blog.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 612
Totaal aantal bezoekers 6389

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 24 Maart 2014

Backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: